jueves, 25 de abril de 2024 01:55 www.gentedigital.es facebook twitter

Gente en Gijón

Logotipo diario gente
Kiosko. Portadas de periódicos

Lastra tacha a Podemos de "auténticos pininos" dexando que la derecha "manexe la so vanidá"

El grupu parlamentariu de Podemos llogró a lo último sacar alantre la so propuesta de crear una comisión d'investigación sobre les llistes d'espera de la sanidá asturiana al contar col votu a favor de PP, Foru y Ciudadanos. Pero a xuiciu del PSOE y del so voceru Fernando Lastra, la formación foi "un auténticu pinín" y la derecha aprovechóse de "la so vanidá y deséu de protagonismu".

aumentar texto reducir texto imprimir enviar noticia comentar

20/11/2015 - 13:44


UVIÉU, 20 de Payares (EUROPA PRESS)

El grupu parlamentariu de Podemos llogró a lo último sacar alantre la so propuesta de crear una comisión d'investigación sobre les llistes d'espera de la sanidá asturiana al contar col votu a favor de PP, Foru y Ciudadanos. Pero a xuiciu del PSOE y del so voceru Fernando Lastra, la formación foi "un auténticu pinín" y la derecha aprovechóse de "la so vanidá y deséu de protagonismu".

A xuiciu de Lastra l'alderique d'esti vienres "nada tuvo que ver nin coles llistes d'espera nin cola sanidá, sinón que foi un alderique sobre polítiques". "Foi usté un auténticu pinín usté y el so grupu. ¿Valoró usté qu'aliaos escoyó?", preguntó-y Lastra al diputáu de Podemos Andrés Fernández Vilanova.

Asina Lastra recordó a Podemos qu'escoyeron como aliaos a los qu'antes votaron en contra de la universalidá de la sanidá escaeciéndose qu'hai munches diferencies ideolóxiques ente unos y otros, y qu'ésti ye un alderique sobre otra cosa.

"Queríamos saber quién apoya qué cosa y por qué lo apoya, l'instrumentu qu'usté precisa pa esclarar lo asocedío coles llistes d'espera tenémoslu nel Reglamentu de la Cámara con preguntes y interpelaciones, pero prefirieron usar un aliáu políticu que nun tienen en nengún llugar d'España", dixo lastra.

El socialista foi más allá y aseguró que, lloñe de lo que pretendía Podemos fueron los grupos de la derecha los que remanaron y usaron la so vanidá y el so "afán de protagonismu". "Usen la so vanidá y necesidá de protagonismu, ye usté un quintacolumnista de los que falen equí de la privatización. Ustedes regaló-yos el caballu de Trolla", indicó Lastra.

El diputáu de Podemos, Andrés Fernández Vilanova, foi l'encargáu de defender la iniciativa y empezó la so intervención agradecimiento "sinceramente" la publicación esti xueves nel portal Astursalud de les llistes d'espera de radiodiagnósticu, que llevaben añu y mediu sin publicar na web, daqué qu'indicó "allégralu magar el tiempu que tuvo que pasar y les iniciatives que se tuvieron que llevar a la Xunta.

"Por fin echamos a andar pel camín afayadizu pero'l viaxe acaba d'empezar. Falta muncho tovía por publicar, tovía nun se da a conocer el tiempu que s'espera pa una cita sanitaria y publicar los datos como si de cirílicu se tratara, son bien difíciles d'entender, paecen encriptaos", dixo'l diputáu de Podemos.

Insistió en que nun entienden les reticencies del Gobiernu a crear la comisión d'investigación que reclamen ya indicó que nun-y sorpriende l'astención d'IU, a la que tachó de "satélite del PSOE".

XUSTIFICACIÓN D'IU

Dende IU, Marta Pulgar, reprochó a Podemos que los acusen de xuntase con males compañíes cuando los grupos colos qu'ellos se xunten "son parte de los culpables de lo asocedío coles llistes d'espera". Asina, a xuiciu d'IU les causes de les llistes d'espera son conocíes.

"Les propuestes pa solucionar estos problemes creemos que tienen de ser en positivo y nesa llinia van les nueses iniciatives más efectives anque menos efectistes como les suyes. Falamos d'evaluar el pasáu, non machucar", indicó marta Pulgar, pa la que que tamién se fai necesaria una subida presupuestaria pa sanidá, daqué no que trabaya IU.

Calcó en que la propuesta de Podemos ye "un golpe d'efectu" pa poner les llistes d'espera al altor de Bankia y añadió que les iniciatives d'IU "teníen les lluces llargues mientres Podemos quedó nel retrovisor". "Por eso mesmó déxenos que manifestemos les nueses duldes al traviés d'un votu tan lexítimu como ye l'astención", indicó.

Dende la bancada popular, Carlos Suárez destacó que considera necesaria dicha comisión que "ven como correcta ya interesante". Mientres, el diputáu de Foru Asturies, Isidro Martínez Oblanca, indicó que les llistes d'espera ye una de les grandes asignatures pendientes del Gobiernu socialista y un tema mayúsculu bien preocupante que constitúi un furacu negru na sanidá.

"Ayeri tres añu y mediu tapeciéndonos datos la conseyería reveló un númberu de persones esbarriáu que engloba les llistes d'espera que se vieron elevaes en más de 3.000 persones", dixo Oblanca, que consideró qu'estos datos son frutu del síndrome Faustino Blanco y el so encubridor, Javier Fernández".

Dende Ciudadanos, Ignacio Prendes indicó que lo que se debate ye si se crea o non una comisión d'investigación y que l'oxetivu de la mesma ye determinar si hubo responsabilidaes polítiques, polo que pidió a Podemos precisión cuando presenta les sos iniciatives, dao qu'ente otres cuestiones, parten d'una posición antemanada que ye la reconocencia d'irregularidaes.

Sicasí Ciudadanos votó favorablemente a la iniciativa porque "nun hai meyor desinfestante que la lluz del sol" y porque nesti asuntu "ye xuegu xugáu".
añadir a meneame  añadir a freski  añadir a delicious  añadir a digg  añadir a technorati  añadir a yahoo  compartir en facebook  twittear 
Gente Digital en Facebook

Grupo de información GENTE · el líder nacional en prensa semanal gratuita según PGD-OJD
Desarrollado por Tres Tristes Tigres