sábado, 20 de abril de 2024 01:35 www.gentedigital.es facebook twitter

Gente en Gijón

Logotipo diario gente
Kiosko. Portadas de periódicos

Fomentu, dispuestu a tramitar el Real Decretu de la estiba per via d'urxencia

El ministru de Fomentu, Íñigo de la Serna, repitió esti miércoles la so disposición a tramitar pela vía d'urxencia'l Real Decretu que desarrolla normativamente la reforma del sector de la estiba y los sos aspectos llaborales, pa "atender" asina'l pidimientu realizáu nesti sen pola patronal y los sindicatos del gremiu.

aumentar texto reducir texto imprimir enviar noticia comentar

24/5/2017 - 19:16


MADRID/UVIÉU, 24 de Mayu (EUROPA PRESS)

El ministru de Fomentu, Íñigo de la Serna, repitió esti miércoles la so disposición a tramitar pela vía d'urxencia'l Real Decretu que desarrolla normativamente la reforma del sector de la estiba y los sos aspectos llaborales, pa "atender" asina'l pidimientu realizáu nesti sen pola patronal y los sindicatos del gremiu.

El Real Decretu inclúi los aspectos llaborales de la reconversión del sector de magar los qu'empreses y representantes del sector algamaron esti llunes un principiu d'acuerdu que prevén siguir negociando col fin de llograr un pactu definitivu.

Nesti sen, el ministru espresó la so "gran satisfacción" ante la perspectiva de que se zarre un acuerdu nel sector de la estiba, que "otorgue estabilidá al sector" y "alloñe'l peligru ciertu de que s'esvíen tráficos a otros puertos d'África y Europa".

De la Serna indicó que'l preacuerdu ente patronal y sindicatos de la estiba demuestra que'l Decretu Llei col que se reforma'l sector y el Real Decretu que lo desarrollará "tienen ferramientes abondo pa llograr un acuerdu rápidu".

"Nun ye raro que nel momentu que les regles del xuegu xeneren un equilibriu ente les dos partes sentaes a la mesa de negociación, l'acuerdu prodúzase", declaró'l ministru nuna xornada sobre internacionalización entamada por Espansión'.

El titular de Fomentu referíase asina al fechu de que la xunta ente sindicatos y patronal na que surdió l'alcuerdu tuvo llugar díes dempués de l'aprobación del Decretu Llei, frente a les calteníes los meses anteriores, cuando los sindicatos sabíen que los grupos parlamentarios nun diben permitir la so aprobación.

EVITAR MULTES.

Tocantes a la posibilidá d'evitar la primer multa impuesta pol Tribunal de Xusticia de la UE n'avientu del 2014 a España por incumplir la normativa comunitaria col réxime llegal de la estiba, que sube a unos 24 millones d'euros, De la Serna reconoció "nun ser nada optimista".

"Nun tenemos notificación oficial, vamos esperar unos díes, pero francamente nun soi nada optimista", indicó'l ministru. "Perdimos una oportunidá valiosísima, que toi seguru tamién tuviera continuidá nun acuerdu, y qu'agora permitiría tar n'otros escenarios", indicó en relación al refugu del Congresu en marzu al primer Decretu Llei que presentó pa reformar el sector.

"Los efectos colaterales, qu'espero nun se produzan (d'esi refugu), va ser pagar la sanción anterior, pero lo importante ye que yá nun vamos tener que facer frente a la posible multa de 134.000 euros diarios y que cumplimos como país", acabó en referencia a la segunda multa que la UE tenía previsto imponer a España.
añadir a meneame  añadir a freski  añadir a delicious  añadir a digg  añadir a technorati  añadir a yahoo  compartir en facebook  twittear 
Gente Digital en Facebook

Grupo de información GENTE · el líder nacional en prensa semanal gratuita según PGD-OJD
Desarrollado por Tres Tristes Tigres