sábado, 20 de abril de 2024 15:33 www.gentedigital.es facebook twitter

Gente en Oviedo

Logotipo diario gente
Kiosko. Portadas de periódicos
Moazzem Begg

Retiraos los cargos por terrorismu contra un antiguu presu británicu de Guantánamo

Moazzem Begg, un antiguu presu británicu de la prisión de la Base Naval estadounidense na base de Guantánamo, en Cuba, va salir de la cárcel na que taba deteníu na actualidá en Reinu Xuníu dempués de que la Fiscalía retirara los cargos que-y imputaben por tar nun campu d'entrenamientu terrorista en Siria, según informó esti miércoles la Policía.

aumentar texto reducir texto imprimir enviar noticia comentar

01/10/2014 - 17:31

LONDRES, 1 (Reuters/EP)

Moazzem Begg, un antiguu presu británicu de la prisión de la Base Naval estadounidense na base de Guantánamo, en Cuba, va salir de la cárcel na que taba deteníu na actualidá en Reinu Xuníu dempués de que la Fiscalía retirara los cargos que-y imputaben por tar nun campu d'entrenamientu terrorista en Siria, según informó esti miércoles la Policía.

Esti británicu de 46 años, que se convirtó n'activista polos Derechos Humanos en siendo lliberáu ensin cargos de la prisión estadounidense en Cuba en 2005, permaneció encarceláu siete meses por sofitar el terrorismu y por tener un documentu que podría ser usáu por un terrorista.

Begg, que ye críticu cola política esterior británica, aseguró nel momentu que foi encarceláu por esos cargos que viaxara a Siria nel marcu d'una investigación sobre casos de tortures y execuciones illegales nesi país.

Cage, el grupu defensor de los Derechos Humanos creáu por Begg dempués de salir de Guantánamo, aseguró en marzu que la detención d'esti activista tien motivaciones polítiques.

Esti casu podría plantegar una contradicción nun momentu nel que la Policía y el Gobiernu británicu prometieron actuar de forma contundente contra aquellos que viaxen a Siria pa incorporase a la llucha armada.

CONTRADICCIONES

Marcus Beale, asistente del xefe de la Policía de West Midland, dixo que salieron a la lluz nuevu material sobre la investigación que fixeron que la Policía y la Fiscalía refuguen la posibilidá de qu'haya una condena contra Begg. Amás, almitió qu'entiende que lo asocedío vaya a "espertar munches entrugues".

"Dende'l principiu, esti casu desafió les relaciones ente la Policía de West Midlands y dalgunes de les comunidaes a les que sirvimos", aseguró Beale, nun comunicáu.

"Gustaríame garantizar a eses comunidaes y al señor Begg qu'en toles fases d'esta investigación los mios oficiales actuaron polos intereses del públicu y la xusticia", señaló. La puesta en llibertá de Begg llega un día dempués de que la ministra del Interior británica, Theresa May, anunciara que va haber una nueva llei antiterrorista a finales de payares pa dar más competencies p'actuar contra los británicos sospechosos de viaxar a Iraq y Siria, con midíes como la retirada del pasaporte.

Les autoridaes britániques tarrecen que los que viaxen a estos países puedan tornar y suponer una amenaza pa Reinu Xuníu en términos de seguridá. May afirmó que yá se retiraron los pasaportes a 25 persones en relación con Siria y 103 fueron deteníes por causes rellacionaes col terrorismu nesi país.
añadir a meneame  añadir a freski  añadir a delicious  añadir a digg  añadir a technorati  añadir a yahoo  compartir en facebook  twittear 
Gente Digital en Facebook

Grupo de información GENTE · el líder nacional en prensa semanal gratuita según PGD-OJD
Desarrollado por Tres Tristes Tigres